سفارش تبلیغ
صبا ویژن

hame chiz

خیلی چیزا یاد می گیریم کنار هم
نظر

سلام به همه دوستای نازنیم 

 

من یه محتوا نوشتم امیدوارم خوشتون بیاد 

بازاریابی محتوا بر اساس یک محتوای با کیفیت و ارزشمند پایه ریزی شده است که با تولید محتوای خوب باعث ایجاد انگیزه و تشویق آن ها به خرید از محصولات یا خدمات شما می شود. بازاریابی محتوا این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا که با کمترین هزینه شاهد رشد چشم گیر مخاطبان هدف خود خواهید شد. البته لازم است گفته شود که در این مسیر صبوری و داشتن یک استراتژی برای بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است. خوصا کسانی که تازه وارد بازاریابی محتوا شده اند بهتر است این نکته رادر نظر داشته باشند که در ابتدای کار لازم است رقبای خود را در نظر داشته باشید و فعالیت های آنان را بررسی کنید زیرا که با مشاهده روند کاری آن ها می توانید بر روی استراتژی های خود اصلاحاتی انجام دهید یا ایده های جدیدی برای ادامه کار بدست آورید.

•گاهی ممکن است برنامه ها و استراتژی های شما، آن چیزی نباشد که دنبالش بودید. پس تا دیر نشده هدف محتوای خود را تغییر دهید و بر اساس اهداف جدید شروع به تولید محتوا کنید. 

 

•بهتر است بدانید که چگونه محتوای تولید شده ی شما به بهترین حالت ممکن در دست مخاطب قرار می گیرد؟ شاید بهتر باشد علاوه بر اینکه در سایت خود محتوا گذاری انجام می دهید در شبکه های اجتماعی نیز فعال شوید تا مخاطبان هدف خود را نیز در آنجا بیابید. 

 

•خود را محدود به سایت نکنید. حتما دیده اید که این روز ها شبکه های اجتماعی فضای سرگرمی و وقت گذرانی برای افراد شده است شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و درآن بازاریابی محتوا داشته باشید. 

•ثبات اصلی مهم در داشتن یک استراتژی موفق است. چه در فضای مجازی فعالیت داشته باشید و چه در فضای سایت باید یک نظم مشخص برای محتوا گذاری خود داشته باشید و به شکل مرتب مشغول محتوا سازی باشید زیرا که از جهت رتبه گیری از طریق موتور های جستجو نیز این مسئله اهمیت بسیاری دارد و باعث افزایش بازدید شما می شود.